Powłoka Nicasil

Regeneracja cylindra polega na zdjęciu starej powłoki nicasilowej, odpowiednim przygotowaniu powierzchni i nałożeniu nowej powłoki, którą następnie honuje się nadając odpowiednią strukturę krzyżową. Cylindry po masywnych zatarciach (z wydartym aluminium) lub popękane wymagają naprawy poprzez napawanie, a następnie wytaczanie cylindra na wymiar naprawczy. Przez wzgląd na wysokie koszty nowych powłok regeneracja jest zasadna tylko w przypadku cylindrów motocykli dwusuwowych. Koszt nałożenia powłoki o fabrycznej jakości w cylindrze 4T jest bardzo zbliżony do kosztu zakupu nowego cylindra.

Cylinder przeznaczony do regeneracji należy pozbawić zaworu, szpilek i wyczyścić z zewnątrz lub pozostawić te czynności nam. Oferujemy dwie opcje jakościowe – nikasil czeski lub angielski. Różnica w jakości tych powłok jest wprost proporcjonalna do ceny. Czas realizacji od 4 do 8 tygodni. Jeżeli cylinder został nam wysłany razem z osprzętem, zostanie on zmontowany i odesłany gotowy do założenia. Szczegółowe ceny w cenniku. Wymagamy zaliczki w wysokości 50% szacowanych kosztów naprawy i akceptacji warunków ograniczonej gwarancji w przypadku nicasilu Langcourt – tutaj Nicasil czeski nie posiada żadnej gwarancji. Do zregenerowanego cylindra dobieramy tłok na miejscu. Producent tłoka wg. życzeń klienta.

Nie ma możliwości regeneracji zniszczonych cylindrów nicasilem czeskim.

Nicasil czeski: 700 zł

Nicasil angielski Langcourt: 1220 – 1770 zł

Rozbieranie cylindra z zaworów, szpilek i ponowny montaż: 100 zł

Pytania? e-mail: info@intr-mot.pl lub tel: +48 731 790 773